Uppskattade lösningar för tillvalshantering och eftermarknad i bostäder.
Enkelt, trevligt och bekvämt för de boende. Praktiskt och effektivt för bostadsutvecklaren eller hyresvärden.
Men inget är så bra att det inte kan bli bättre. Efter årets efterlängtade sommarsemester kommer HomeMaker tillbaka till marknaden i en aldrig tidigare skådad form och med ett kunderbjudande som är både bredare och bättre på flera sätt. Några exempel:
HomeMaker är numera en del av Hydda-koncernen. Det innebär att vi har fått starkare ägare, större muskler, en bättre plattform för fortsatt utveckling samt flera spännande syskonföretag inom proptech-området.
Vår nya tillvalsportal Studio. Genom att vidareutveckla vår populära tillvalslösning ger vi bostadskunder en snabbare, enklare och bättre användarupplevelse, samtidigt som gränssnitten för administratörer och systemintegrationer förbättras rejält.
Genom Hyddas förvärv av Pixerymedia, branschledaren inom visualisering av byggnader och bostäder, kan vi bredda och vässa vårt erbjudande ytterligare. När vi adderar Pixerymedias lösningar till vår nya tillvalsportal Studio blir resultatet en suverän helhetslösning som kommer att uppskattas av både bostadsköpare och bostadsutvecklare.
Vår eftermarknadslösning HomeMaker Service har förstärkts med videosamtal, som underlättar avsevärt för alla parter i ett bostadsprojekt. De boende kan ställa sina frågor om fel, ändringar och garantier direkt till en proffsig operatör. Det innebär snabbare svar, bättre service, färre platsbesök, proffsig dokumentation och en effektivare ärendehantering. Ungefär som en nätläkare, fast för bostäder.
Större flexibilitet i våra licenser och projektuppsättningstjänster. Förändringen omfattar både licenserna för modulerna och projektuppsättningen. Modulerna kan numera köpas månadsvis och även flyttas mellan olika projekt i takt med att de färdigställs. Även erbjudandet inom projektuppsättning har blivit flexiblare.

Marcus Wennerdal, Head of Sales på HomeMaker, är förväntansfull inför framtiden:
– Det känns fantastiskt att förbättra vårt erbjudande på så många sätt. HomeMaker har aldrig varit i så här bra form. Det känns som att vi är en elitidrottare som genom hårt arbete, erfarenhet och rätt förändringar nu kan prestera och leverera på helt nya nivåer. Inte minst i dagens tuffare bostadsmarknad kommer erbjudandet till slutkunderna bli viktigare. Att sticka ut och erbjuda positiva upplevelser utöver de förväntade, blir avgörande för framgång.
Vill du veta mer om HomeMakers förbättrade kunderbjudande?
Fyll i vårt webbformulär så återkopplar vi inom kort!
Eller mejla oss på [email protected]. Välkommen!